United Media Group


Jösses vilken dag! Riktig bergochdalbana. Startade med en sömnlös natt, vaknade av telefonen ringer, helt plötligt är jag på väg till en arbetsintervju, sitter i en super fancy bar på Radisson Hotell med en chef från Stockholm som är på visit över dagen och Mattiaz Björling (som syntes väldigt mycket i programmet "Ullared" bland annat och som är en av mina kontaktpersoner haha). Går därifrån, efter ett långt samtal om allt mellan himmel och jord, med ett nytt dröm jobb! 

Allt gick så fort, men kan väl kortfattat säga att detta innebär att jag kommer jobba på event. Som jag själv får välja! Allt från att stå på Åhléns en dag till att ha event med coca cola, och HM m.m. (läs: FASHION WEEK och andra stora event). Livet går framåt sannerligen! 

Sen fick jag sms av Jenny att hon gärna vill ha mig som nanny till fin-fina Allice-Madicken för att dom inte fått någon barnhage plats. Ska jag kunna klara av båda delarna? Jobbet på UMG är ju inte ett heltids jobb eftersom jag väljer själv vilka event jag vill jobba på och det blir förmodligen inte event varje dag. Hade varit underbart att få vara nanny till sin egen systerdotter.. Dessutom i mitt underbara Oslo, med fina Jenny och Stian och deras fantastiskt fina hus! Men det är inget som ska bestämmas nu iaf så lägger det åt sidan. Första prio är UMG - såklart! Lyckan är total ♥

När allt ändå läggs på bordet kan jag avslöja att jag sa upp mig från The Studio för några dagar sen. Dock vet jag inte riktigt om jag ska bryta kontraktet helt, eller jobba någon dag i månaden om dom verkligen behöver hjälp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0