mitt, bara mitt



Kan väl erkänna nu då att jag tröttnat på att bo hemma, samtidigt som det är skönt! Känslan av att inte bott hemma på ca 6 år och sen flytta hem är märklig. Vill ha en lägenhet som jag kan inreda och göra precis vad jag vill i igen utan behöva tänka på massa andra! Få komma hem och bara va - ensam. Få gå och småplocka för sig själv, laga sin egen mat och allt annat! Fylla sitt bo med vänner, ha mysiga tjejkvällar, någon fest då och då.. Jag ska inte klaga, jag har det bra! Men nu har jag bott hemma i ett år. Meningen var att jag skulle bo hemma under utbildningen och inte mer, så jag gillar nog att få maten serverad ändå. Men snart är det dags att lämna igen. Frågan är bara vart jag ska haffa en lägenhet? Göteborgs området? Varberg? Kungsbacka? Stockholm? Alternativen är många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0