# det är okej att känna.



ALLA borde se denna fantastiska film! Fällde en tår och tänkte tillbaka på min morbror och mormor som gått bort i cancer, fruktansvärt. Man vet aldrig själv om man kommer få det. Fint att kära Magnus hjälp till med filmen!

MAKEUP/JOBB: Glömde nämna häromdagen att jag gick förbi lokalen i Varberg som jag var och tittade på för ett tag sen (kommer ni ihåg?). Den står fortfarande tom! Så irriterande att mäklaren stressade sönder mig med allt. Hon ville så gärna att jag skulle köpa den för att min affärsidé var så bra men ett typ "junkyard" företag från Halmstad var intresserade av den också. Tydligen inte tillräckligt intresserade! Älskar den lokalen. Den skrek efter mig när jag gick förbi -"kööööp mig Erica, köööp mig" typ.. Nåväl, den hittar nog en fin ägare någon dag.. 
Har några nya plåtningar inbokade nu med. Alltid lika roligt!
Hoppas att jag får mitt smink från e.l.f snart, är så spänd! Har aldrig beställt därifrån innan så har ingen aning om leverans tiden.


TRÄNING: äntligen får jag sitta ner för första gången idag.. Bredvid mig har jag en stor tallrik med grönsaker och dip, numera mitt lördagsgodis! När jag kom hem från jobbet hade pappa köpt en räksallad till mig och på dirren efter det tvingade Janina mig att göra ett av hennes träningspass (läs: dog nästan). Fick bevis på hur otränad man är nu haha! Inte alls som för ett par år sen.. Men detta fantastiska träningspass hon fixat ihop till mig ska göras flera gånger så att man kan fylla i resultaten varje gång för att man ska kunna se förbättring! Lite kul och kunna se tillbaka på de första resultaten sen och se hur otränad man var hehe. För att hämnas tvingade jag med henne på en timmes powerwalk, sååå skönt! Ledig dag imorgon så det blir morgonpowerwalk, simning och förmodligen en pw till om jag känner mig själv. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0