can't live without



Testade min nya färgbomb (som jag skrev om i förra inlägget) och den gav verkligen effekt! super bra resultat vilket resulterar i en nöjd Erica. Kan passa på och tipsa om en prudukt som jag är fullkomligt kär i, SEBASTIAN'S HYDRE deep-moisturizing treatment. En inpackning som kan sköljas ur eller sitta kvar i topparna. Jag använder min på fuktigt hår och duschar inte ur den! Håret blir SUPER mjukt och helt fantastiskt! Så jag tackar SEBASTIAN för att jag fick med denna produkt i min goodiebag när jag sminkade för deras hårvisning på Ullevi Lounge. Kommer vara den evigt trogen! Finns att köpa på utvalda salonger och ligger runt 375:- (så värt det). De har även massa andra härliga produkter som är lika älskvärda som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0