words

Har försökt att göra ett blogg inlägg sen igår kväll men lyckas inte publicera något vettigt! Så nu gör vi ett nytt försök och hoppas att det denna gången blir ett inlägg över huvudtaget.

Tisdag och det har vart en ledig dag, underbart! Dagen har spenderats i solen och mycket mer har jag inte gjort.
Söndagen var fantastiskt rolig och det var lika ljust ute som det är mitt på dagen innan vi var hemma!
Måndagen spenderades med bästa Magnus Egger och han bjöd på underbar bakis Sushi!
Imorgon ska jag sminka och styla hår på min lillasyster och 5 av hennes vänner till deras avslutningsbal i 9:an sen ska jag försöka hinna med massa andra ärenden och förhoppningsvis lite träning!

Hade hoppats på en tur till Liseberg med trevligt sällskap, men han är en upptagen man till slutet av juni! Den negativa sidan av egna företagare..

Nu ska jag snart försöka göra om bloggen lite, bli flitigare med att lägga upp roliga bilder och skriva intressantare inlägg! En renovering så att säga. Starta på ny kula. ska bara ta mig tiden =)

Nu ska jag definitivt sova. Och jag kommer sova som en prinsessa!

haha måste bara berätta en en rolig händelse i lördags på The Cod i Strömstad. Helt plötsigt från ingenstans kommer det fram en kille som vill ta massa kort på mig och förklara sen att han kommer publicera mig i norska FHM tidningen i Juni nret, HAHA! Hur ska jag tolka det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0