baby

Hola alla där ute! Ännu en helg i Strömstad fullspäckad med jobb (och vi får inte glömma fest).
Igår anlände jag, emelie och therese i strömstad många timmar innan de andra. Så vi packade upp HELA studion (blir trött bara jag tänker på det). Efter det belönade jag och emelie oss själva med bubbel och rosé, samt en utgång på fetaste haket THE COD! Gäst Dj var "Nicky Boy Sthlm" och det bjöds på shot-utdelning m.m. Kul kväll!
Dagen idag har bjudit på kaos, låt mig upprepa.. KAOS! 2,5 makeup artister på ca 80 pers. Vi klarade det efter 10 timmars hårt slit, så åter igen ska jag och emelie belöna oss med bubbel och rosé samt utång på THE COD med 40 adrenalin-kåta skydivers! Och för att fira in att jobb helgen i strömstad är över imorgon så kommer vi även då att köra en liten förfest på bussen och sen direkt till Park Lane i Göteborg. På måndag ska jag SOVA och förhoppningsvis träffa bästa Magnus Egger!
Nog om mitt liv för idag. Nu ska jag ta 15min powernap innan Emelie kommer och hoppar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0