someone like you

Helgen som var spenderades i Ljungby min alla dom bästa! Blev skapligt förvånad när jag var ute en kväll. Människor som jag minst anat läser min blogg och är galet nyfikna på vem killen är i mina tidigare inlägg, tyvärr kommer jag aldrig att avslöja detta! Sorry =) Jag längtar till den 4e juni iaf, så in i norden! Det är vad jag kan säga. Nog om kärlek och sånt!
I den lilla staden, Ljungby, händer alltid oväntade, roliga, galna saker varje dag. Vi är aldrig rastlösa om man säger så!
Det rullar på, på jobbfronten och jag får massa bokningar om makeuper! Super kul! Får så himla fin respons på sminkningar jag gör/gjort och det värmer verkligen. Så stort tack!
Tänkte passa på att höra om det finns någon kunnig själ där ute som kan hjälpa till att fixa min hemsida? Jag är usel på sånt och hade verkligen behövt hjälp! Hör av er till [email protected] =)
Imorgon åker jag iväg på tour, vilket innebär att jag får resa, hotell och mat betalt. Samt att det blir exrta klirr i kassan! Helt okej =)
Dock missar jag världens fest på lördag, vilket gör att jag vill lägga mig ner och skrika på golvet. Men jobb går före fest. Välkommen till vuxenlivet.
Har ni tur får ni ett inlägg till idag, så håll utkik! Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: jezbahhc

OH MAJ GOD VAD FIN BILD ;)

2011-06-01 @ 18:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0