TOUR

mobilblogg från tåget! Sitter med en del av The Studio Crew påväg på tour, kommer vara borta till söndag natt och det kommer bli skapligt många timmar jobb denna helgen. Riktigt gott! Trots ynka 3 timmar sömn är jag hyffsat pigg. Eftersom att jag råkade försova mig i morse och pappa fick köra som en dåre till Göteborg (klockan 05.45!!) så var prio 1 kaffe! Klarar mig inte utan kaffe på morgonen, kan påstå att jag är en riktig kaffe-tant. Tur för mig att jag minskat mitt morgonkaffe från 6 (!) koppar till 1 haha! Känns som att jag glömt hälften av allt jag skulle ha med mig hemma. Hope not. Jag tror inte på skrock, men det är fredag den 13e och denna dagen började inte bra.. Nu ska jag ta massa smygkort på Caroline ("Chung") - som var min lärare på makeup studion! Hon sussar så sött haha =) håll er uppdaterade! Gilla - makeup artist Erica Helin, på fejjan! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0