hjälp sökes

Just nu är jag den tröttaste tjejen som gått i ett par skor (jag har väl inte glömt att nämna det? haha)
Efter jobbet gick jag och däckade i bubbelbadet ungefär, galet skönt att vara ledig imorgon! Ska sova ut, TRÄNA och ringa massa samtal.

Tänkte även färga mitt hår också, men hur?! Jag behöver hjälp, så tänkte att ni kan få hjälpa mig ;)
Tre alternativ, så kom igen nu! (har ni andra förslag så flika gärna in med dom)
VARNING för gamla bilder!
alt 1:
en 2 år gammal bild på mig i ljusare hår
alt 2:

chokladbrun


alt 3:

har inga bilder på mig i denna hårfärgen, så kanske dags att testa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alternativ nummer 3!! Skitsnyggt!!

2011-03-27 @ 23:57:20
Postat av: Rebecca

Haha baby E varning på Alt. 1!



Jag tror också på alternativ 3!! Om du går all in röd och o inte ngn mesig castanjefärg :P GOGOGO!



Saknar ihjäl mig också.. bara så du vet.

2011-03-28 @ 08:04:27
Postat av: Malin

Måste nog svara alt. nr 3 bara för att du aldrig haft det.. och så tror jag såklart att det blir snyggtsnyggtsnyggt! :)

2011-03-28 @ 09:13:46
URL: http://excalibur.blogg.se/
Postat av: :)

absolut rött! Men då ska det vara en riktigt stark röd :)

2011-03-28 @ 17:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0