tillbaka

Nu är jag på svensk mark igen och påväg direkt till jobbet. Stod upp 6 i morse, var på tåget 6.30 och bussen 7.30! Lyckligtvis har jag fått lite sömn på bussen och laddat upp med kaffe, boller med choklad och cola för att jag ska bli superwomen på jobbet idag, vi får se hur länge det håller. Solen skiner för fullt ute och jag hade mer än gärna bara åkt hem och njutit. Nu när jag vant mig någorlunda med att gå upp tidigt tänkte jag fortsätta så ett tag, vartfall gå upp tidigare innan jobbet så jag hinner träna :) vill inte påstå att dessa dagarna i Oslo vart semester direkt. Det var så mycket att göra hela dagarna att jag inte hann träffa någon av mina fina vänner! Men känner jag mig själv rätt blir det snart Oslo besök igen inkluderat alkohol och vänner! Nu ska jag försöka sova lite till så bloggar jag ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0