mobilblogg

Hej och hallå sæger jag från Oslo! Jenny och Stian har inte fått internet i nya huset æn så får bli en mobilblogg från jennys telefon! Hær ær det fullt upp hela dagarna och in på halva natten och vældigt lite sømn. Jenny vet precis Hur hon ska væcka mig, i form av en liten Allice i mitt ansikte :) Vi har Målat køk, tak, bord, packat upp lådor med allt møjligt, vart på IKEA, helsestasjon, skeidar, storo senter, fått besøk av Caroline, Kim och lilla olivia m.m. Imorgon blir det babysim sen får vi se om jag måste åka hem eller inte. Jobb fre-søn! Går allt enligt mina planer åker jag på fredag direkt till jobbet. Jenny visade sin tacksamhet till mig genom att ge mig en helt ny garderob, bokstavligt talat! (janina du har också fått massa) :) Stian visade det genom att skriva ett strikt kost och træningsprogram till mig, simpelt men væææældigt effektivt! Det gillar jag. Bra att han ær personlig trænare :) Nu ska vi snart sova allihopa, ser fram emot ænnu en dag med tidig uppgång, bløjbyten, bebisspyor, vælling, uppackning m.m! Måste sæga att jag ær sjuuuukt galet sugen på att flytta tillbaka hit, åh! Finns iofs inget som hindrar mig. Nu behøver jag sømn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0