dreaming is believing

Dagen har bestått av träning, begravning och restaurang besök. Blev även en runda på stan också! Hittade massor av fina skor och jag blev lovad ett par, men eftersom att jag nu slipper betala dom själv känner jag att jag vill vänta tills lite mer sommar skor kommit in haha.

Var även inne i en butik som heter Vintage, där dom säljer gamla kläder, skor, smycken m.m (typ som second hand fast finare kläder och dyrare). Blev blixt förälskad i en väska, men jag gick istället därifrån, som olyckligt kär.. Sen hittade jag en GRYM "one piece" fast i jeans tyg med massa härliga detajler och fickor. Dock var denna aningens för liten.

Men igår köpte jag en underbar ansiktsmask bland annat. Renar huden och gör den super mjuk! Vintern har satt sina spår så nu är det dags att skämma bort huden känner jag. Den både svider och sticker, vilket faktiskt känns bra!
någon som vet varför texten blir ihop trycka i inläggen? skapligt irriterande!
Nu sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0