alltid på resande fot

sådär ja! då testar vi på att mobilblogga också. just precis nu sitter jag på swebus på väg till underbara Oslo! Hoppas verkligen att vi inte fastnar i tullen, då missar jag tåget från Oslo S som tar mig till min syster. Perfekt timing. Avskyr att vänta. Dock känns det inte akuellt att ta tåget med perfekt timing då vi sitter fast i en kilometer lång bilkö.. Min stora plan var att sova på bussen, men som vanligt blev jag pigg när jag satte mig och för rastlös för att försöka mig på det! Jag ger det ett försök! Hörs igen när jag anlänt i Oslo (om jag nu hinner med att blogga, Jenny har gjort ett schema med saker som ska göras denna veckan och det ska skötas strikt, goodbye 5 dagars ledighet..)

Kommentarer
Postat av: estefanipedersen'

Hur gjorde du för att mobilblogga? Skicka sms?

Eller hur gjorde du? :)



Puss

2011-03-21 @ 21:53:55
URL: http://klarattmotasanningsdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0