back in business

Så fantastiskt underbart väder det har vart dessa dagarna, när jag jobbat såklart! Men imorgon är jag ledig och då ska jag dagen tillbringas i Göteborg. När jag anlände till Götet igår från Strömstad var det galet skönt att sätta sig på pendeln till Kungsbacka och bästa Josephine! Jag ger Torgersen/Bexér hotell 5/5 popcorn. Går inte att klaga på den servicen inte! 
Planen var att jag skulle shoppa lite snygga tyger idag efter jobbet, tills pappa snällt fick påminna mig om att det var Sveriges nationaldag idag och att inget i Varberg är öppet. Typiskt. Har på senare tid varit galet sugen på att sy och ta användning av mina design kunskaper för jag har a LOTS of spets hemma som jag vill göra något av. Så istället för att gå loss i en tyg butik fick jag en skräck-blandad känsla när jag var tvungen att köra hem i Göteborgs rusningstrafik.
Nu ska jag sova i min underbart sköna säng och lyssna på regnet som knastrar så härligt på fönsterbläcket. (Åskan kopplar jag bort för den är ingen favorit hos mig). Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0