got some tan




Vilken underbar dag detta blev! Började dock med att jag inte fått sova en blund i natt pga min underbara hosta och att jag blev väckt klockan sju av en Allice-Madicken i mitt ansikte (moster älskar dig ändå). Men sen mina damer och herrar fick jag allt för mig själv när min shopaholic familj åkte in till stan! Så jag passade givetvis på att ligga i solen sisådär sex timmar =) Kan behövas nu med tanke på att jag jobbar 14 av 17 dagar innan min minisemester v.29, kommer inte hinna sola någonting. Tog en powerwalk med dockan när de kom hem och hon var nog minsann lika nöjd som jag! Efter en skön dusch och lite fräsh manikyr ligger jag nu nerbäddad i sängen med samma sällskap som igår, hoppas dock på sömn denna natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0