högt över molnen




Någonting jag inte riktigt kommer förstå, är nog hur fort tiden springer iväg. Har suttit och kollat igenom galet många bilder nu (jag var lite av en paparazzi förr så har numera något man skulle kunna kalla "bildbank" på min dator) och hela tiden fick jag flashbacks som inte går att beskriva! Studentbilder, min tid då jag bodde i Oslo, Västervik, Luleå, Göteborg, Ljungby, Gymnasiet, good times, bad times, pojkvänner, ex. ALLT! Visst har jag kommit en bit i livet och jag har nog hunnit med mer än de flesta i min ålder, men ändå sitter jag här och tänker att jag måste göra mer, helst nu! Man kommer nog aldrig riktigt förstå det där med tiden så det är lika bra att sluta upp med grubblandet och ta vara på vartenda minut som flyger förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0