TORSDAG



[ Portfolio bild ]

Äntligen har jag kommit till sängs! Har packat och fixat inför en jobb helg i Strömstad, återigen. 
Min lediga dag i övrigt har bestått av träning, home-spa deluxe, mail och massor av annat! Min kalender är i princip fullbokad tills mitten av augusti, så de få dagarna jag är ledig nu ska utnyttjas maximalt! Har ett par dagar ledigt helgen v. 29 men då lär det inte bli någon vila direkt (läs: after beach i Halmstad). 
Tråkigt att jag kommit igång så fint med träningen också mitt i all stress! Men träningskläderna får följa med till Strömstad, så får vi hoppas att det finns någon tid över till löpning.. Måste ju trots allt ha lite kondition till midnattsloppet som jag ska springa i slutet av augusti! Puh...

Nej nu måste jag verkligen sova!! Klockan ringer snor-tidigt imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0