drops of jupiter



Då har lördagen kommit till sitt slut och vilken dag det har varit. Det har varit en konstig dag med både lycka, olycka och extrem rastlöshet. Varför i fridens namn skiner inte solen för? Imorgon hoppas jag den visar sig, ordentligt! Om jag nu har den turen kan väl min onda förkylning försvinna också så man kan komma igång med träningen samtidigt. Rik vill jag bli på köpet också! Hur många Gudar ska jag behöva be till tro?

Kan meddela att jag fortfarande inte kommit på en sminkning jag vill göra till måndag. Eller egentligen har jag flera hundra idéer men kan inte bestämma vilken inriktning jag vill gå på.. Borde ha lärt mig vid detta laget att jag inte är den sortens person som kan bestämma en sminkning innan, jag kommer istället alltid på exakt vad jag vill göra när jag väl står med penslarna redo. Efter det kan ingen stoppa mig för då flödar kreativiteten och jag går bananas! Vilket oftast alltid blir det bästa resultatet =)

Då ska vi se om jag har något mer ointressant att dela med mig av.. Nej, det var nog det! Skönhetssömnen väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0