tough decision



Familjen åkte till Oslo idag och jag valde att stanna hemma, vill inte förpesta alla i min närhet just nu! Så har legat i sängen och brainstormat. Har så sjukt många idéer till plåtningen på måndag och beslutsångesten är total! Vilken tur att jag känner mig själv så bra att jag kommer komma på exakt vad jag vill göra när det väl gäller. Ska även ta lilla shoppingrundan i Göteborg innan och inhandla lite material som kan komma till användning =) Nu ska jag göra som doktorn sa och vila, men först min favorit.. Hostmedicin!

Gå in och gilla makeup artist Erica Helin på facebook och få chansen att sitta modell åt mig på måndagens fotografering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0