idioti i trafiken

Nu sitter jag på Göteborgs Central och inväntar mitt crew. Så tänkte döda några minuter med ett inlägg om vett i trafiken! Jag och pappa körde nämligen förbi en olycka på motorvägen häromdagen. Men bilarna hade inte krockat med fram- och bakända, nej de hade kört ihop längs sidorna! HUR LYCKAS MAN?! Blir så irriterad på folk som gör allt annat i bilen än att faktiskt köra och konsentrera sig på vägen! Varför ska man äta, smsa, prata i telefon (utan headset) och fixa inställningar på radion när man kör i 120km/h? Tänk om någon i din familj eller någon av dina vänner skulle omkomma i en trafik olycka pga att någon idiot sitter och smsar? Tycker det borde vara krav på att ALLA med körkort ska gå riskutbildningen typ vart tredje år för att inte glömma bort hur farligt det kan vara i trafiken... (Mina kära vänner REBECCA, FANNY och HANNA borde ta åt sig lite extra av detta! Experter på att smsa, äta, prata i telefon och knappa på radion under bilkörningen!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha du har rätt men vi ska se hur det ser ut 1 år efter du tatt ditt körkort!

2011-07-08 @ 11:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0