flashbacks



Det känns lika bra varje gång att komma in till makeup studion! Men järnspikar va jag saknar tiden då jag gick där.. Alla mina fina klass kompisar, lärare, skratt osv. Lyckan var total varje gång det var lektion och jag ville inte gå hem! Där det tidigare var kontor innan står nu makeup väskorna redo att bli någons älskling! Minns första dagen när jag fick mig, den lyckan var obeskrivlig. Tog hand om den och innehållet som om det vore mitt barn! Doften när jag öppnar väskan är densamma och jag njuter lika mycket varje gång. Är jag sjuk? Nej.. Jag bara älskar det jag gör ♥

Kommentarer
Postat av: Rita

Hej vill du sälja dina väskor????

2012-04-19 @ 10:09:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0