Dagens

Ingen var lyckligare än jag idag när klockan ringde vid 06:30! Det är alltid lika roligt att göra fotograferingar med Magnus. Glad blev jag också när jag kom in i studion och M hade fin besök i form av en super het kille, haha! Just nu är jag så trött i kropp och huvud så ska lägga mig i bubbelbadet och dö lite tänkte jag.. Känns som att mina fötter brinner efter att ta gått till Åhléns, vidare till Panduro och sen insé att halva Göteborgs spårvagnar är ur funktion så att jag får GÅ upp till Vasa med KLACKAR, sen stå hela dagen, springa fram och tillbaka, ner på systemet åt M, upp igen, sen till spårvagnen, springa genom hela centralen till Pressbyrån, springa till tåget och sen till bussen. Upprepar.. Med klackar!
Bjuder på lite av dagens backstage bilder, själva fotograferingen hittar ni på min fb SIDA!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0