new love

En sak som bör nämnas är att när min familj är rastlös brukar vi oftast ta oss en shopping tur. Idag hade jag äran att åka själv med pappa och pia till kungsmässan! Vilket resulterade i blandannat en college jacka och ett par nike pegasus skor och en nike+ipod sensor så jag kan synka min träning till min iphone eller ipod,  nu kan jag inte vara annat än motiverad till ökad träning =) Fick springa på ett löpband mitt i butiken (!!) så han kunde se vilka skor som passade mina steg bäst, lyckligtvis var mina löparsteg skol-expempel haha, I've got skills after all! Blir inget jobb för mig imorgon heller (skratta eller gråta?), så hela dagen kommer spenderas med mina nya löparskor och löpbandet. Love it!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0