you lost me


Dags att damma av bloggen.. igen! Imponerad över att så många fortfarande hänger kvar haha. Nu är jag ledig och hemma i Varberg till lördag, riktigt gött. Träna och göra ingenting står som prio 1 (okej, att göra ingenting kommer inte fungera för jag är världens mest rastlösa person och måste hela tiden göra något). I tisdags var jag på IKEA och igår G-kås. Idag har jag tränat i väntan på att vi skulle dra och käka ute eftersom det var 18 år sen Pappa och Pia träffades för första gången - det kallar jag kärlek! Orkar inte sammanfatta allt som hänt de veckor jag inte varit närvarande på bloggen, men jag hade riktigt roliga dagar i L-town måste jag säga! Juldagen, annandagen och nyår var grymt! Jag lyckas alltid komma på ett sätt eller två (eller tre..) att överleva ;) Åker ner igen tidigast den 17e - om inget roligt händer och jag är ledig. Men då är jag vartfall ledig i en vecka.


Förstår inte varför klockan springer iväg när man väl lägger sig i sängen med datorn. Jag som var så stolt att jag, för en gång skull, gick och la mig tidigast i familjen! Nu ska jag sova, sleep tight mina trogna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0