long time, different appearance

 

 


Idag har jag spenderat x-antal timmar på att rensa min dator från massa skit! Galet roligt att titta på massa gamla bilder och se hur man förändras. Känner ni igen mig på bilden ovan? En blond jag i en blommig klänning! Sommarn 2008 togs bilden. Haha!

Har seriösa funderingar om man skulle ta och sova. Dagens dubbla träningspass har gjort mig alldeles lam i kroppen. Sweet! Men först ska jag ge lite uppmärksamhet till våran 3-benta katt Elvis Presley som ligger här och gnider sig mot mig, gulle!

Kommentarer
Postat av: rebecca

damn girl!!

2011-01-12 @ 00:05:20
Postat av: Lisa

Som du tränar på!! Duktig som få ju! :)

2011-01-12 @ 19:57:53
URL: http://missunpredictable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0