thumbs up!

God förmiddag! Sagt och gjort igår, gick och lade mig efter mitt inlägg. MEN jag somnade inte innan 02:00! Vred och vände på mig i timmar men kom aldrig riktigt till ro. Vaknar på morgonen av en "mardröm" (som jag väljer att kalla det), blir direkt kopplad till drömmen när jag entrar facebook och när jag går ut i köket går en låt på radion som även den påminner mig om drömmen. Oddsen? Detta är vartfall inget som ska få plåga mig denna vita onsdag! Blev lyckligt överraskad när jag insåg att jag noll koll på dagarna, var bombsäker på att jag skulle jobba imorgon men icke. Nu ska snart löpbandet bestigas och därför kör vi tummarna upp på denna dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0