vem lämnade vem

Idag hade jag och Janina lite tråkigt, så vi gjorde som vanligt. Fotade! =)
Helgen.. helgen! Jag har vart sjuk, inte dödssjuk men sjuk. Var ute i Göteborg med Henke, Oscar, Jessica och Philip och festade till det lite! Vilken jäkla kväll. Helt galen! Men jag hade sjukt kul och mängden alkohol går inte att summera. Nu vill jag bara bli frisk så att jag kan träna!! Vill sätta på mig mina underbara, fantastiska Nike dojjor och springa tills benen inte bär mer! Åh.. Imorgon ska jag gå, en riktigt lång runda. För det kan väl ändå inte skada!

behöver du, eller känner någon som behöver hjälp med makeupen till balen, bröllop eller kanske bara en fräsch fest makeup? hör av er till [email protected]! Sprid vidare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0