we don't belong here


I helgen var jag i Svenljunga och jobbade (med något jag inte kan yttra mig om än). Denna lilla stad hade något som hette "Texas Dagarna" och jag hamnade i chock när jag kom dit. Alla var klädda i cowboy hatt, myggjagare, rutiga skjortor och mer där till. Folk red fritt på hästar och det var liveband som sjöng country musik, stämningen var helt otrolig! Sent på kvällen efter avslutat jobb gick vi ner och skulle köpa mat och hamnade på en bar/pizzeria. Där inne sjöngs det karaoke och med allas kläder och inredningen där inne kändes det som att kastas tillbaka i tiden då det faktiskt var såhär! Sjukt känsla. Har aldrig känt mig så statslig någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0