think twice

Då har denna dagen kommit till sitt slut. Har hunnit med så galet mycket idag, älskar såna dagar! Kan lägga mig med gott samvete nu. Har faktiskt kommit på ett väldigt bra tips som jag tänka dela med mig av, funkade för mig iaf. Har städat mitt rum så det är kliniskt rent och detta innebar ju också en rensning av garderoben! Hittade många av mina favorit jeans blandannat, som satt som gjutet innan. Det gav mig rejäl pepp för att träna hårdare och tankarna var hela tiden på dessa fantastiska jeans som inom kort ska sitta lika perfekt som de en gång gjort. Bytte även alla sommarkläder på klädhästen till höstkläder, underbart! Har kommit på att jag faktiskt älskar hösten (i alla fall när vädret var som det var idag. Sol, men ändå kallt och höstigt). Längtar redan sjukt mycket till morgondagens träning!



Jag är förövrigt väldigt sugen på att beställa Cleansingen ur Wen's hårserie. Inga av produkterna innehåller parabener eller annat som är skadligt för håret, vilket kan behövas nu när vintern kommer och håret tar skada. Dessutom är det 30 dagars provtid, så är man inte nöjd får man pengarna tillbaka. Blir ni sugna så finns det att beställa här!


När jag ändå håller på att prata om produkter som inte skadar tänkte jag predika lite om Smashit's foundation som är 100% ekologisk och naturlig. Den innehåller mineraler och täpper inte till porerna. Gå in på hemsidan och läs mer själva! Jag har alltid varit en person som köper saker som luktar gott (nu menar jag t ex schampoo och bodylotion), men har aldrig tänk på vad de innehåller egentligen! Tänk hur mycket kemikalier våran hud får stå ut med, skrämmade när man tänker efter.. Så nu känns det som att det är dags att tänka steget länge och faktiskt kombinera goda dofter som även är bra för huden! Vi ska trots allt behålla den i resten av våra liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0