fall collections


Paniken är total! Varför kan man inte ha några miljoner på kontot? Har gått i butiker i både Varberg och Kungsbacka idag och jag är imponerad över höstens kollektioner! Allt känns så rätt och inte en krona kan man spendera, typ.
Skorna ska vi inte ens tala om.. Har nog aldrig haft denna lusten innan för höstkläder? Ovan är vartfall ett utbud av vad jag kommer gå med i höst (minus skärpet i midjan på tunikan). Hade kunnat göra en bok av alla snygga skor och kläder som finns ute i butikerna nu, men kör en basic look nu. De som känner mig vet att jag den "slappa" typen när det gäller kläder. Slapp är snyggt! Bling bling? Not so much..

Kommentarer
Postat av: Jenny & Allice

Vart e stövlarna och ponchon ifrån? Puss

2011-08-28 @ 23:27:56
URL: http://Jennyalbertsson.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0