gott och blandat

Vaknade upp till världens godaste latte varje dag i Oslo, världens bästa syster? Utan tvekan!



Sommar mys i Varberg.



Lill sis och stor sis ♥



Mosters älskade lilla docka ♥



Söt unge! 




Just idag, kände jag att mitt blogg sug kom tillbaka efter ett enormt uppehåll. Shame on me! Någonting annat som suger lite just nu är, att jag har kommit på att jag inte tar några bilder längre. Vad har hänt? Från att vara paparazzi till detta (några bilder har jag iaf tagit). Men än en gång, shame on me!
Har vartfall hunnit med tok mycket på cirka tre veckors ledighet, underbart! Haft besök från Norge, spenderat en vecka i Oslo samt Ljungby, karnevalat, smikat bröllop m.m. Tog mitt körkort också, inte en dag försent om ni frågar mig. Så fixade uppkörning och uppskrivning på samma dag, rätt gott!
Imorgon är en stor dag. Eller ja, för mig! Men kan inte uttala mig så mycket om det än.. Sänder mig själv en lyckönskning i alla fall. 

Läsare har jag, så lite respons då och då skulle inte skada? Kommer göra susen för att hålla blogg-andan uppe!





Kommentarer
Postat av: emma

Jag läser :) Kul att du börjat blogga igen <3

2011-08-28 @ 19:38:42
URL: http://emmath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0