att våga sticka ut



När jag jobbar får jag se en hel del. Men just nu känns alla likadana! Finns det ingen som vågar sticka ut? Använda färg? Alla är tråk-blonda eller fis-bruna. Jag kan erkänna att jag själv är en fegis ibland, men har aldrig problem med att testa nya saker! Mitt hår är ett bra exempel. Får oftast en impuls och så blir det. Har haft funderingar på att bli blond ett tag, gjorde till och med slingor som jag tonade över med en brun färg igen (vill inte vara slingblond, isf silver vit, men orkade inte fullfölja). Nu dröjer det inte länge innan min toning är utduschad, så tänkte färga det åt det röda hållet. Någon färg som finns på bilderna ovan. Det kommer inte ta lång tid innan den solkyssta huden är vinterblek igen, och det är snyggast, tycker jag, att vara blek när man är rödtott! Älskar förövrigt att mitt hår börjat växa ut, ska bli UNDERBART att kunna göra massa häftiga frisyrer snart. Så, åter igen den jobbiga frågan.. Höger eller vänster?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0