Love it

När jag såg att Biggest Loser Sverige kommer börja till hösten blev jag så sjukt glad! Har aldrig missat ett avsnitt av det Amerikanska och detta kommer nu även gälla för det Svenska. Min träningsmotivation höjs något fruktansvärt och det kryper i kroppen bara jag tänker på det! Om alla som är kraftigt överviktiga klarar av tunga träningspass så gör ju jag det utan problem, right?!

Så nu har Emelie och Erica kommit fram till att det blir morgon promenader VARJE dag (de dagarna jag är i Göteborg i a f), och eftersom att jag spenderar alla andra dagar nere hos mannen så ska träningskläderna få följa med i väskan! Kommer bli supermysigt och springa i höstvädret ute på landet =) Så kanske till och med någon av bröderna Johansson eller Maria vill göra mig sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0