Back to The City

Efter en stressig helg med både det ena och det andra är jag nu tillbaka i Göteborg! Helgen bestod av sminkning på scandinavium vilket verkligen var en upplevelse, sminkning på Olivia samt en nostalgisk sleep-over, IKEA och mysiga kvällar med Oskar. Nu har vi i a f kommit fram till att jag inte ska söka mig något jobb i Varberg eller Göteborg utan det blir i Ljungby-Växjö trakterna! Så nu är det bäst att jag får tummen ur arslet och tar tag i mitt körkort, har ju trots allt i princip bara proven kvar. PeppaPeppa!

Kom hem till en fortfarande onykter Emelie som stinker som ett helt bryggeri, haha! Sötalilla.. Efter att ha tryckt i oss pizza ligger vi nu i sängen och jäser! Inte bra detta.. Måste verkligen komma igång med träningen igen!!! Ta med mig löparskorna ner till Ljungby är en bra början kanske?

Längtar redan så mycket till torsdag, mina vänner och baby!
När jag flyttade från Ljungby förra året sa jag att jag aldrig mer skulle flytta tillbaka! Men nu är mina åsikter hela åt andra hållet. Allt har blivit så mysigt där och utvecklingen fortsätter förhoppningsvis =) I do love it.

Nu ligger Emelie med fyllefrossa och jag med feber, hur ska denna kvällen sluta? Så länge vi presterar på makeup utbildningen ska det nog ordna sig..

Vill ni sitta modell så hör av er till [email protected] =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0