hallelujah

Igår anlände jag till Oskar igen och herregud så skönt det var! Hade inte stått ut en dag till utan honom.

Idag har jag och Tobias vart ute och sprungit, så underbart att få svettas lite igen! Nu sitter jag och väntar på att Oskar ska komma hem från jobbet, and guess what - han har en latte med sig till mig! Just nu har jag abstinens som heter duga! Och eftersom jag är inne på min 4e dag utan snus så behöver jag det ännu mer. Kan ni förstå? Efter att ha snusat konstant i 5 år bestämde jag mig för att lägga av. Men jag ska inte ljuga, jag saknar det! De som snusar förstår vad jag menar när jag säger att snuset alltid är ens trogna vän. Igår var den jobbigaste dagen hittils, jag började gråta för ingenting men det gick över på 3 sekunder och jag började skratta istället, jag var sur enda tills jag kom hem till Oskar och mina vänner bönade och bad (ungefär) att jag skulle börja igen haha! Men nej, nu får det vara nog.

Imorgon och på lördag blir det All In med tjejerna, jag och Rebecca måste komma in i de gamla takterna igen haha ;) Imorgon ska även jag och mannen till min mor och hennes man och hämta min lille kisse som ska flytta till Hörda!

Nu ska jag klä på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0