fredag friday freitag

Godmorgon allihopa! Idag är inte en bra dag för mig pga att min förkylning bara blir värre och jag sover sjukt dåligt på nätterna av detta. Så idag blir verkligen en vilodag för mig om jag ska orka med att sminka imorgon! Peppa peppa, tänker man på hur dåligt man mår blir man inte bättre. Efter eventet är slut kommer det släppas förbi ca 200 personer vid oss och vi kommer sminka dem som vill, så kul =) Som jag planerat nu kommer jag att komma iväg till Ljungby imorgon kväll iaf, ska bli superkul att sminka Rebecca inför fotograferingen! Sen får jag vartfall en natt med min älskade =) Min kära Olivia fick äran att fixa mitt hår igår. Hade så sjukt taskig färg på håret, det lyste typ orange, så hon tog med sig lite färger från salongen och nu är jag mörk chokladbrun, kanon! Nu ska jag tvätta mina penslar och fixa mina naglar så allt är på topp imorgon! Sen ge mig kropp med riktig vitamin-kick så att förkylningen försvinner..

Vill även informera er om att min makeup blogg har bytt namn till EHmakeup.blogg.se! Ilovemakeup kommer inom kort att tas bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0