födelsedagsfirande

 

I lördags firade vi Oskar och Emil på deras dag och det blev en hejdundrande fest! V i inledde dagen klockan 14 hos Emil (ni förstår att detta kommer gå utför va?) sen hockey på Sunnerbohov vilket innebär 2,5h smygdrickande ur minttuflaskan. Vidare mot Viktor och den tredje förfesten innan vi slutligen gick ner på Harrys (tydligen?)! Från och med här kan jag inte berätta mer, mer än det jag hört från folk dagen efter (som jag tydligen träffade på Harrys), men enligt dom hade jag riktigt kul och var superglad, lite för glad kanke! Haha! Bilresan hem på natten var inte den roligaste och morgonen var inte bättre, men vad gör det när kvällen innan var kanon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0