counting down


Tisdagen har gått med kanon fart och vi hoppas att morgondagen gör det också! I helgen händer massvis med roliga saker, Jag och baby ska kolla på tapeter till huset och han och Emil fyller år på lördag blandannat =) På torsdag ska jag fixa mina naglar och det är verkligen något jag längtar till. Är inte ett fan va korta naglar, känner mig som en karl! Men det går i perioder så om ett tag kanske jag är mer sugen på att fila ner dem!

Nu har jag suttit och kollat på bilder från när jag bodde i Oslo hur länge som helst och jag saknar det som bara den! Jag hade ett bra jobb, tränade flera gånger om dagen, umgicks med alla underbara människor där, shoppade och levde livet! Vill inte klaga på hur jag har det nu, men när man kollar på gamla bilder kommer alltid massa känslor och minnen fram som man trodde man glömt. Bilden ovan är taget från vårat vardagsrums fönster.. Som tur är kan jag åka och hälsa på när jag vill och det ska jag banne mig göra inom kort! Snart blir jag moster också och då ska jag åka ofta =)

Jag vill bara träna hela tiden, älskar att träna! Men träningskläderna är hemma i Varberg och dit kommer jag förmodligen inte åka försen tidigast nästa vecka. Behöver dessutom införskaffa mig ett par nya löparskor, men det är snart jul och födelsedag så kan lika väl önska mig ett par =)

Nu ska jag snart krypa i sängen för jag är dödstrött, puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0