perfect weekend

Då var Jag tillbaka i Göteborg igen och helgen i Småland bjöd på massor av roligheter! Bland annat hockey LHK-Sannarp, fotboll, fika med vänner, sminkning på Elin, besök av mami och Didi, bingolotto, tacos samt alkohol hos Tobias och Maria, IKEA och givetvis massvis av mys med  Oskar! Längtar redan tillbaka men det är snart torsdag igen som tur är. Har cirka en miljon saker jag ska hinna med i mitt liv och det känns inte som att jag kommer någon vart, men det ska de bli ändring på! Eftersom att Jag och Oskar kommit fram till att Jag ska söka jobb i Ljungby området och inte Varberg eller Göteborg (då kommer vi aldrig träffas) så behöver Jag mitt körkort och det snart. Är ändå där nere de dagarna Jag inte har skolan så lika bra att fixa ett jobb där och det så snart som möjligt. Hade inte teorin till körkortet vart så förbannat tråkigt hade jag haft det för länge sen! Är mer utav en praktiskt människa.

Nu sitter Jag och Veronika och inväntar Biggest Loser Sverige, Emelie är på Cheers och träffar sin toyboy!

På tal om något annat - Jag måste byta utseendet på bloggen snart.. Är så sjukt trött på den och dessutom är den fruktansvärt ful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0