tisdag på Chez Amis

Idag efter skolan gick jag och min donna Emelie ut för ett glas rött på Chez Amis här i Göteborg (som vanligt på mån, tis, ons haha)! Gjorde en G-R-Y-M sminkning på henne idag innan vi slutade, men blixten på kameran tar bort ALLT och det var för mörkt för att ta utan blixt.. Typiskt! Får så bra kritik av mina lärare varje lektion och jag skulle inte vilja påstå att jag misslyckats med en sminkning sen start! Givetvis finns det alltid detaljer som kan ändras eller ögonbryn som man inte hinner finjustera, men annars så =) Idag på lektionen hade vi först prov och min supersöta modell Elin blev så fin så fin, sen lärde vi oss hur man gör sår och skador vilket var galet kul! Längtar sjukt mycket till halloween nu och jag har stora planer på hur jag ska spöka ut mig och Oskar till en halloween fest =) Nu är det dags att krypa i säng för min del.. Emelie kör borta match ikväll hos sin P och Veronika har somnat sen länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0