Godmorgon!


Hej och förlåt för mina konstanta uppehåll hela tiden! Jag ska verkligen försöka skärpa mig. Iallafall, är nu hemma i Göteborg och äter en kanon frukost. Eller ja.. efter att jag ätit upp müslin var jag proppmätt! Haha, typiskt. Imorgon var tanken att jag skulle åkt ner till Ljungby och my love men på lördag ska jag sminka inför en visning på SCANDINAVIUM och en publik på 900 pers! Kommer ha två modeller, sen om det blir kvinnligt eller manligt får vi se då. Än så länge känner jag mig cool lugn. På söndag är meningen att jag ska sminka Rebecca inför en fotografering, vilket jag inte vill missa, så jag ska försöka lösa detta på något sätt. Vi hade prov igår på makup studion och lillasyster Janina kom upp för att sitta modell! Det gick huuuuur bra som helst och jag fick jätte bra kritik! Sen fick jag lära oss lite hår också, superkul! Nu ska jag måla mina naglar och hitta tre stycken skönhetsbilder, på dagens schema ska vi sminka av en bild =)

Vill du sitta modell? Skriv en kommentar!
Sittning sker mån-ons 18-22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0