Girlicious!

På torsdag nästa vecka har jag bokat tid för att få fina naglar eftersom det är ett måste i makeup branschen! Det bästa av allt är att det endast kostar 150:- för att tjejen som ska fixa det på mig håller på att utbilda sig men hon är suuper duktig =) Har valt att inte ha en klassisk fransk manikyr för det känns så tråkigt och opersonligt (enligt mig), utan det blir naturliga naglar som jag kan måla i vilken färg jag vill! Wiho! I'm Happy!

Nu ska jag ner och sola en stund sen förmodligen ner på stan och leta upp en ny kalander. Har inte haft en kalender på flera månader nu och jag börjar få smått panik! Mitt liv hänger på en kalender. Har alltid haft en kalender sen jag lärde mig och skriva typ! I need it, känner mig naken utan.

Torsdag imorgon, favorit dagen på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0