it's perfect

Jag vet att jag är världens sämsta på att uppdatera men det ska bli ändring på det (känns som att jag sagt det några gånger?). I a f, det är inte lätt att blogga när man inte gör annat än att resa runt typ!

Helgen med baby och vänner var lika underbar som vanligt och nu ser jag fram emot nästa! Faktum är att jag åker imorgon i vanlig ordning =) Men innan dess ska jag gå till solarieöarna och njuta! Vill INTE bli vinterblek..

På måndag kommer äntligen det efterlängtade köket och det ska bli sååååå skönt! Som Oskar sa; vilka underbara dagar vi ska ha tillsammans i det nya köket, bara sätta sig vid köksön och ta en kopp kaffe, laga fina middagar om kvällarna och mysiga frukostar på morgnarna! - min Oskar är den bästa!

Skulle egentligen vart med och sminkat på nyöppningen på Peacock här i Göteborg imorgon men valde att tacka nej till det. Det kommer fler tillfällen!

Jag och mina älskade sambos Emelie och Veronica har lyssnat på julmusik hela kvällen, lagat god mat och ätit mysig middag med tända ljus i hela lägenheten. Grymt sugna på att dra igång ett julbak, men det känns som att det är över gränsen till för tidigt haha!
Men jag älskar julen och ser verkligen fram emot att julbaka i det fina nya köket i "bunkagården". Vill flytta nu nu nu, men eftersom att utbildningen inte är slut innan 15e december får vi nöja oss med att jag bor där i a f 4 dagar i veckan! Ska bli helt underbart att bo med Oskar sen ♥ Det går framåt med huset och det kommer blir sååå fint när allt är klart! Längtar! Det blev så himla mysigt när vi hämtade våran lille kisse hos mami i fredags, han har redan blivit hemmastadd och han gosar mellan oss i sängen sötnosen..

Nu ska jag:

Färga bryn och fransar
Göra anikyr och pedikyr
Lägga ansiktsmask
Hårinpackning
Packa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0