my prayer has been heard


Detta har varit en grymt bra dag mina vänner! Tro det eller ej men fick ett samtal i morse som gjorde att jag grät.. av glädjetårar! Min plånbok är tillbaka i rätta händer och det fattades inte någonting i den, kan ni förstå? va? va? Helt sjukt. Tänk att det finns ärliga människor trots allt! Nog om det nu. När jag och Amalis vaknade gjorde vi oss i ordning och gick ner till staden och strosade runt. Super mysigt! Sen mötte vi upp bästa Malin och åkte till Trollhättan och sminkade gärnet på Mies och Goldwells nya kollektion av hårfärger, super kul! Mina modeller var så nöjda och gav sån fin respons, det tackar vi för! =) Nu sitter vi i soffan och koser oss, hon åker hem till Oslo tidigt imorgon.. Vill inte! Tur att det är så billigt att åka hit för hon kommer snart igen! Imorgon åker även jag hem efter skolan och landar i varberg innan Ljungby på torsdag - as usual. I like it!

Kika in på min lillasysters blogg vettja makeanoutfit.blogg.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0