ska ska ska

Jag är en person som alltid tröttnar på saker och vill ha förändring! Just nu vill jag kräkas på mitt hår. Jag står inte ut! Har vart sugen på en lång bob väääldigt länge men istället rakade jag av håret i nacken och på båda sidorna, smart? Nej. Jag lovar mig själv varje gång jag haft extensions att aldrig ha det igen, men när mitt hår växt ut någon centimeter till kommer jag förmodligen sätta i lite slingor och förmodligen så jag får en lång bob med kortare nacke. Då har man i a f lite mer möjligheter att göra någon rolig frisyr. Min älskade barndomsvän och personliga frisör Olivia kommer formodligen demonstrera till detta, men man ska lyssna på kunden eller hur? Död åt kort hår. Lång bob med kortare nacke får 5/5 popcorn av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0