sista november

Ja.. Då sitter man framför bloggen igen trots allt. Jag ska försöka ändra design så snart jag hinner så kanske det blir lite roligare att skriva! Måste bara ta lite roliga, nya bilder också!

Klockan är mycket och jag sitter fortfarande med mitt morgon-kaffe i soffan och MTV i bakgrunden. Tänkte att jag skulle försöka plugga idag. Eller rättare sagt, jag MÅSTE plugga idag och alla dagar! På måndag ska alla arbeten vara inlämnade + att vi har slutprov i teori! Suck.

Min största motivation är att jag banne mig ska till USA och det kommer inte hända om jag misslyckas på proven! Jag ska iväg, så är det bara. Jag brukar få som jag vill ;)



Igår sminkade vi dragqueen i skolan och jag låg dubbelvikt av skratt ungefär nästan exakt hela lektionen! haha! Killarna spelade med i sina roller och hela lektionen bestod bara av skratt =)

Min drag-modell Patrik är numera min personliga tränare också! På lördag ska vi göra kroppsskanning och livsstilsanalys och jag måste erkänna att jag är nervös! Kroppsskanning.. ett läskigt ord. Jag har inte tränat sen i somras och vill inte påstå att jag tänkt på vad jag tryckt i mig heller. Men nu ska det bli ändring på det och jag ska bli fit igen!!



Ska jobba på söndag också så inget Ljungby för mig i helgen! Min kära lillasyster ska få agera sminkdocka åt mig hela veckan. Måste komma på en klockren sminkning till slutfotograferingen! Har massor av idéer men jag vill som sagt att den ska vara klockren, så hoppas att vi hittat en vinnare i slutet av veckan!

Rörigt inlägg. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0