hard fuckin' work

Just nu är jag så stressad så jag får verkligen prioritera och som ni märkt har bloggen hamnat efter! Har vart och är så mycket som ska hinnas med på dagarna och jag hade gladeligen tackat Ja till några extra timmar på dynget. Varvar skola med event sminkningar, jobb på The Studio, Ljungby, Oskar, vänner, Varberg, familj, skolarbeten, möten, jaga modeller osv. Dagarna bara flyger iväg och snart är jag färdig utbildad make-up artist! Men innan dess är det massor som ska hinnas med.. Detta drabbar mina resor till Ljungby på helgerna men som tur är flyttar jag snart ner till min fina Oskar!

Än så länge har jag hunnit med att sminka på sex superroliga event:

Scandinavium

GOLDWELL's visning på Mies i Trollhättan

SEBASTIAN's visning på Ullevi Lounge

SEBASTIAN's visning på Grand Hotel Opera

PUSH nightclub

The Studio

Snart ska jag även sminka musikvideos på Greenworks =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0