mitt liv stavas S-T-R-E-S-S

Mina kära vänner! Nu kommer samma gamla dammiga ursäkt igen, förlåt för att jag inte skrivit på länge!

MEN jag har inte haft en minut över till bloggen de senaste veckorna..

Det är fullt upp var dag med skolarbeten, fotograferingar, praktiker, jobb m.m.

Just nu är jag hos Oskar och har inte min dator med mig så kan inte lägga upp innehållen i mina goodiebags jag fick för 100 år sen haha. Men så snart jag är tillbaka i Göteborg, har min dator till hands och får en minut över lovar jag att skriva!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och PLUGGA som aldrig förr till slutprovet i teori provet vi har om två veckor. Saken är den att alla slutprov börjar om två veckor.

Håll ut! Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0