it's funny because it's true

Statistiken nådde nya höjder i söndags måste jag säga! Intressant att folk är så nyfikna, haha! Jag har dessvärre inte så mycket att säga om det mer än att det var det bästa. Jag har så mycket energi till övers nu och kan äntligen börja tänka på mig själv och min framtid! Jag har så fruktansvärt många fantastiska vänner som stöttat mig genom detta på alla vis och min familj är som vanligt lika underbar!

Nu är det 10 skoldagar dagar (!!) kvar och jag är mer pepp än någonsin! Men vad händer efter skolan? Jag har såå många planer nu och en av dem är att flytta till USA ett år och jobba som MUA ofcourse, men det kräver givetvis lång planerings tid! Så tiden utvisar hur det blir, jag håller givetvis tummarna!

I helgen blir det Ljungby och på lördag ett hejdundrandes kalas med alla god brudar! Ska bli så jäkla skönt att gå ut och släppa allt jobb för en stund!

Idag har jag hunnit med massor av skolarbeten och fortsättning följer efter skolan ikväll. Nu ska jag packa mina ny tvättade penslar och kila!

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Jenny & Allice

MUA?

2010-11-24 @ 23:24:11
URL: http://jennyalbertsson.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0