sommar sommar sommar

 

Nu har vi njutit av underbart väder här i 3 dagar! Som minst har vi haft 26 grader i skuggan på dagarna, molnfritt och alldeles alldeles underbart! (eller ja, vi har väl klagat endel också p g a att det knappt gått attt vara ute haha) Och till sommarn hör givetvis kubb, grillning, alkoholdrickande och solande till! Precis vad vi njutit av dessa dagar och fler blir det. I tre dagar framöver blir det jobb 21-07, ska försöka kliva upp i tid så att jag hinner sola en stund på dagen. Eller varför inte sova i solen? Jag kör på det, två flugor i en smäll som man säger! haha. På bilden i mitten ser ni min stackars tumme, säger bara en sak: lek aldrig med rakblad! För att vara lite fräsch så kan jag ju tillägga att det SPRUTADE blod, japp! Nu ska jag duscha, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0